שלום מבוטח איילון , כניסה
הצטרפות לשירות
Skip Navigation Links
אודות השירות
איך מצטרפים
המידע בשירות
חדשות
חדש באיילון - מערכת מידע אישי ללקוח איילון עולה לאוויר
רוצים לדעת מה זה ערך פדיון? מילון מושגים ותוכניות ביטוח לשירותכם
נוהגים בזהירות? אוטודיל – ביטוח הרכב הטוב בישראל
איילון יתרון כפול – פנסיית מנהלים אישית
גם בהשקעות איילון מאחוריכם - איילון פתרונות פיננסים – בית השקעות ייחודי
כלים
מילון מושגים
אתר איילון
 
סיוע טכני בהפעלת המערכת
 

איך מחליפים סיסמה?
מה לעשות אם שכחתי סיסמה?
מה לעשות אם שכחתי את שם המשתמש שלי?
מה לעשות אם טעיתי בהקשת הסיסמה?
מדוע אין באפשרותי לחזור לדף הקודם בו גלשתי באמצעות לחיצה על מקש ה-back?

איך מחליפים סיסמה?
בכדי להחליף את הסיסמה עליך לנקוט בפעולות הבאות:

  1. בחר בשינוי סיסמה, הנמצא תחת כלים בתפריט הימני.
  2. במסך שייפתח לפניך הזן את סיסמתך הישנה והחדשה.
  3. שים לב, הסיסמה החדשה שתבחר צריכה לעמוד בכללים הבאים:
    • ניתן לשנות סיסמה רק פעם ב - 4 ימים
    • אורך הסיסמה חייב להיות לפחות 6 תווים.
    • על הסיסמה לכלול גם אותיות וגם ספרות.
    • הסיסמה חייבת להיות שונה מ-5 הסיסמאות האחרונות ששימשו אותך במערכת זו.
    • לא ניתן להשתמש ברצף מספרים. לדוגמה: אסור להשתמש ברצף "123"
    • לא ניתן לחזור לאותה אות או ספרה יותר מפעמיים ברצף. לדוגמה: אסור להשתמש ברצף "aaa"
    • לא ניתן להשתמש ברצף אותיות כפי שהן מופיעות בסדר הא"ב. לדוגמה: אסור להשתמש ברצף "abc"
    • לא ניתן להשתמש ברצף אותיות כפי שהן מופיעות על גבי המקלדת. לדוגמה: אסור להשתמש ברצף "asd"
  4. לחץ על "שינוי סיסמה".
  5. אם הסיסמה שבחרת עומדת בתנאים שהוגדרו, סיסמה זו תשמש אותך בפעם הבאה שתרצה להיכנס למערכת.
חזרה לראש הדף


מה לעשות אם שכחתי סיסמה?
אם שכחת את הסיסמה שלך עליך לקבל סיסמה חדשה מהמערכת. הסיסמה שתקבל תשמש אותך לכניסה ראשונית למערכת.
לאחר שתיכנס למערכת עם הסיסמה החדשה יהיה עליך לשנותה.

בכדי לקבל את הסיסמה החדשה עליך לנקוט בפעולות הבאות:

  1. בחר בשכחתי סיסמה הנמצא במסך הכניסה למערכת. ניתן לבחור גם בקבלת סיסמה חדשה , הנמצא תחת כלים בתפריט הימני.
  2. במסך שייפתח לפניך הזן את מספר תעודת הזהות שלך, כולל ספרת ביקורת, ואת שם המשתמש שקיבלת לדואר האלקטרוני שלך כשנרשמת למערכת.
  3. לחץ על "המשך".
  4. במסך הבא תתבקש לענות על 3 השאלות שבחרת בעת הרשמתך למערכת. על התשובות להיות זהות במדויק לתשובות שנתת בעת ההרשמה.
  5. לחץ על "סיום".
  6. אם הפרטים שהזנת תואמים לפרטים השמורים במערכת, תוצג על המסך הודעה המאשרת שפרטיך נקלטו בהצלחה, ותוך מספר ימים יישלח בדואר מכתב, לכתובתך הרשומה באיילון, ובו סיסמת גישה ראשונית למערכת.
  7. עם קבלת המכתב תוכל להיכנס לאתר המידע האישי, בעזרת שם המשתמש שקיבלת בדוא"ל והסיסמה הרשומה במכתב .
    זכור – הסיסמה שתקבל היא סיסמה ראשונית בלבד. עליך לשנות את הסיסמה עם כניסתך למערכת.
    שים לב: תוקף הסיסמה שתקבל מוגבל בזמן ועל כן יש להיכנס לאתר תוך שבועיים מיום קבלת המכתב.
  8. עכשיו תוכל לצפות במידע אודות פוליסות ביטוח החיים והבריאות שלך באיילון.
חזרה לראש הדף


מה לעשות אם שכחתי את שם המשתמש שלי?
אם שכחת את שם המשתמש שלך עליך להירשם מחדש למערכת.

חזרה לראש הדף


מה לעשות אם טעיתי בהקשת הסיסמה?
לאחר מספר פעמים שתנסה להקיש סיסמה שגויה המערכת תינעל ולא תוכל עוד להיכנס למערכת עם סיסמה זו. בכדי להמשיך בעבודה מול המערכת עליך לקבל סיסמה חדשה.
בכדי לקבל את הסיסמה החדשה עליך לנקוט בפעולות הבאות:

  1. בחר בקבלת סיסמה חדשה , הנמצא תחת כלים בתפריט הימני.
  2. במסך שייפתח לפניך הזן את מספר תעודת הזהות שלך, כולל ספרת ביקורת ואת שם המשתמש שקיבלת לדואר האלקטרוני שלך כשנרשמת למערכת.
  3. 3לחץ על "המשך".
  4. במסך הבא תתבקש לענות על 3 השאלות שבחרת בעת הרשמתך למערכת. על התשובות להיות זהות במדויק לתשובות שנתת בעת ההרשמה
  5. לחץ על "סיום".
  6. אם הפרטים שהזנת תואמים לפרטים השמורים במערכת תוצג על המסך הודעה המאשרת שפרטיך נקלטו בהצלחה, ותוך מספר ימים יישלח בדואר, לכתובתך הרשומה באיילון, מכתב ובו סיסמת גישה ראשונית למערכת.
  7. עם קבלת המכתב תוכל להיכנס לאתר המידע האישי, בעזרת שם המשתמש שקיבלת בדוא"ל והסיסמה הרשומה במכתב .
    זכור – הסיסמה שתקבל היא סיסמה ראשונית בלבד. עליך לשנות את הסיסמה עם כניסתך למערכת.
    שים לב: תוקף הסיסמה שתקבל מוגבל בזמן ועל כן יש להיכנס לאתר תוך שבועיים מיום קבלת המכתב.
  8. עכשיו תוכל לצפות במידע אודות פוליסות ביטוח החיים והבריאות שלך באיילון.
חזרה לראש הדף


מדוע אין באפשרותי לחזור לדף הקודם בו גלשתי באמצעות לחיצה על מקש ה-back?
משיקולי אבטחת מידע, לא ניתן לחזור לדף הקודם שבו גלשת באמצעות לחיצה על מקש ה-back, הנמצא בסרגל העליון של הדפדפן.

חזרה לראש הדף



נתקלת בבעיה?

אם נתקלת בבעיה בתהליך ההרשמה, או בכל בעיה טכנית אחרת הקשורה למערכת המידע האישי ללקוח, תוכל לפנות למוקד הסיוע הטכני, בימים א'-ה', בין השעות 8:00 – 16:00,
בטלפון: 1-700-72-72-27
או בדוא"ל: moked-haim@ayalon-ins.co.il

לבירורים אודות מצב הביטוח מומלץ לפנות ישירות לסוכן הביטוח שלך, או למוקד התמיכה המקצועי בטלפון 03-7569703



ההסבר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם הוא מיועד לגברים ולנשים כאחד


ט.ל.ח.: לקוח יקר, ייתכנו שגיאות או אי דיוקים במידע המוצג.
בכל מקרה של סתירה בין המידע המצוי באתר למידע המצוי במשרדי החברה, יהא המידע המצוי במשרדי החברה מחייב.
אבטחת מידע
הדפסה

סגור