שלום מבוטח איילון , כניסה
הצטרפות לשירות
Skip Navigation Links
אודות השירות
איך מצטרפים
המידע בשירות
חדשות
חדש באיילון - מערכת מידע אישי ללקוח איילון עולה לאוויר
רוצים לדעת מה זה ערך פדיון? מילון מושגים ותוכניות ביטוח לשירותכם
נוהגים בזהירות? אוטודיל – ביטוח הרכב הטוב בישראל
איילון יתרון כפול – פנסיית מנהלים אישית
גם בהשקעות איילון מאחוריכם - איילון פתרונות פיננסים – בית השקעות ייחודי
כלים
מילון מושגים
אתר איילון
 
איך מצטרפים לקוח
 



מטרת ההצטרפות

הצטרפות לשירות המידע האישי ללקוח איילון תאפשר לך, המבוטח באיילון, לקבל מידע עדכני על תיק הביטוח שלך באיילון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תהליך ההרשמה
תהליך ההרשמה לאתר הוא פשוט וידידותי ועומד בכללי אבטחת מידע המתקדמים ביותר. תהליך ההרשמה הוא חד פעמי. לאחר השלמת התהליך יונפקו לך שם משתמש וסיסמה, בהם תוכל להשתמש לצורך כניסה למערכת בכל עת.

איך נרשמים לשירות?

  1. יש להיכנס למסך ההרשמה למערכת מידע אישי ללקוח איילון. במסך זה תתבקש למלא פרטים אישיים לצורך זיהוי וכן לענות על מספר שאלות שמטרתן אימות הזיהוי שלך כשמשתמש בהמשך.
  2. לאחר מילוי פרטיך, תתבקש להסכים/ לסרב להעברת מידע אודותיך בין חברות בנות של הקבוצה על מנת שתוכלנה להציע לך הצעות לביטוחים / השקעות בנוסף לשירות שבגינו אתה נרשם לאתר. סירוב יאפשר לך לראות רק את המידע לגבי המוצר הקיים לך בקבוצה ולא יאפשר לאיילון להציע לך ממגוון מוצריה.
  3. בסיום ההרשמה תוצג על המסך הודעה המאשרת שפרטיך נקלטו בהצלחה.
  4. תוך זמן קצר תישלח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני שמסרת בעת ההרשמה ובה שם המשתמש שישמש אותך לכניסה למערכת.
  5. תוך מספר ימים יישלח בדואר, לכתובתך הרשומה באיילון, מכתב ובו סיסמת גישה ראשונית למערכת.
  6. עם קבלת המכתב תוכל להיכנס לאתר המידע האישי, בעזרת שם המשתמש שקיבלת בדוא"ל והסיסמה הרשומה במכתב. זכור – הסיסמה שתקבל היא סיסמה ראשונית בלבד. עליך לשנות את הסיסמה עם כניסתך למערכת.
    שים לב: תוקף הסיסמה שתקבל מוגבל
    ועל כן יש להיכנס לאתר תוך שבועיים מיום קבלת המכתב.
  7. עכשיו תוכל לצפות במידע אודות פוליסות ביטוח החיים והבריאות שלך באיילון.


נתקלת בבעיה?

אם נתקלת בבעיה בתהליך ההרשמה, או בכל בעיה טכנית אחרת הקשורה למערכת המידע האישי ללקוח, תוכל לפנות למוקד הסיוע הטכני, בימים א'-ה', בין השעות 8:00 – 16:00,
בטלפון: 1-700-72-72-27
או בדוא"ל: moked-haim@ayalon-ins.co.il

לבירורים אודות מצב הביטוח מומלץ לפנות ישירות לסוכן הביטוח שלך, או למוקד התמיכה המקצועי בטלפון 03-7569703

ההסבר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם הוא מיועד לגברים ולנשים כאחד

ט.ל.ח.: לקוח יקר, ייתכנו שגיאות או אי דיוקים במידע המוצג.
בכל מקרה של סתירה בין המידע המצוי באתר למידע המצוי במשרדי החברה, יהא המידע המצוי במשרדי החברה מחייב.
אבטחת מידע
הדפסה

סגור